Den eviga väntan
Hej igen. Tillbaka i skrivandet med alla dessa miljoner tankar. Speciellt nu. Två veckor kanske inte är så lång tid men f*n vad lång tid det är när man försöker bli gravid. För två dagar sedan hade jag ägglossning. Enligt mätningar och nivåer av LH och temperaturskillnader. Enligt Premom som jag registrerar mina ägglossningstest hade jag min...


